Ժամկետը՝ 08.11 – 19.11
Տևողությունը՝ 2 շաբաթ
Մասնակիցները՝ երկարացված օրվա ճամբարականներ
Նպատակը՝
Նախագծային շաբաթվա ընթացքում տեխնոլոգիական, մաթեմատիկական, բնագիտական գործունեությունների արդյունքում պատրաստել թթու, որը կհամտեսենք «Կրթահամալիրի տոն. սեբաստացիների օրեր», Հարիսայի ծեսի ժամանակ:
Խնդիրները, գործունեությունը
- Որոնել թթու պատրաստելու բաղադրատոմս, կազմել գնացուցակ:
- Որոնել թթվի համար անհրաժեշտ բանջարեղենների օգտակար հատկությունների մասին տեղեկություններ, կիսվել բլոգում:
- Կատարել գնումներ (ընտրություն կատարել, դասավորել տոպրակի մեջ, մոտենալ կշեռքին, մոտենալ գանձապահին և գնած ապրանքը դասավորել համապատասխան վայրում):
- Որոշել բանջարեղենը տարաներում տեսակավորելու տարբերակներ (քանակի մոտավոր գնահատում գ, առարկաների զանգված — չափսեր, զանգված-քանակ, արժեք-քանակ հարաբերակցություն):
- Դիտել տեսանյութեր բանջարեղենների մթերման, պահածոյացման գործընթացի մասին (բանջարեղենի տեղափոխում բանջարանոցից պահեստ, գործարան, մթերում/ պահածոյացում, պիտակներ, բաղադրություն):
- Ստեղծել պիտակներ թթվի տարաների համար:
- Զրույց բանջարեղենի մասին։
- Բանջարեղենի ի՞նչ տեսակներ կան։
- Ո՞ր բանջարեղենը որտեղ է աճում և որ եղանակին։
- Բանջարեղենով ուրախ մաթեմատիկա։ Հաշվում, համեմատում ենք։
- Ներկայացնում ենք, թե որն ինչ տեսք ունի, ինչ գույն, համ, հոտ, կորիզ ունի, թե ոչ։
- Թթու կերպարներ ենք ստեղծում բանջարեղենով, պատմում դրանց մասին, հորինում հանելուկներ, բանջարեղենագրություն անում։
- Տատիկներից և մայրիկներից նախապես հարցնում ենք թթու դնելու բաղադրատոմսեր:
- Այնուհետև լվանում ենք բանջարեղենը, մաքրում, խոհանոցային տախտակների վրա դնում, կտրատում, լցնում տարայի մեջ․ ըստ բաղադրատոմսի պատրաստում։
Արդյունքը՝
Ֆոտոներն ու տեսանյութերը կհապարակվեն բլոգում։